2023-2024
Pl. | Lag | Pinner | Serier | Snitt | K | V | U | T | Poeng |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Bikuben | 9612 | 54 | 178,0 | 6 | 4 | 1 | 1 | 18,0 |
2 | FFI 1 | 9337 | 54 | 172,9 | 7 | 4 | 1 | 2 | 18,0 |
3 | Harper 1 | 9479 | 54 | 175,5 | 6 | 3 | 2 | 1 | 16,0 |
4 | Tikkurila | 9368 | 54 | 173,5 | 6 | 3 | 1 | 2 | 15,0 |
5 | LHL Skedsmo 1 | 9095 | 54 | 168,4 | 6 | 4 | 0 | 2 | 15,0 |
6 | Team 62+1 | 7829 | 45 | 174,0 | 5 | 4 | 0 | 1 | 15,0 |
7 | Leca Rælingen | 8927 | 54 | 165,3 | 6 | 3 | 0 | 3 | 12,0 |
8 | Flytoget | 8901 | 54 | 164,8 | 6 | 2 | 1 | 3 | 10,0 |
9 | Kongsberg Aviation | 7894 | 45 | 175,4 | 5 | 2 | 0 | 3 | 9,0 |
10 | RPI | 8177 | 54 | 151,4 | 7 | 1 | 2 | 4 | 8,0 |
11 | Skybert 1 | 8779 | 54 | 162,6 | 6 | 1 | 1 | 4 | 6,0 |
12 | BMI Icopal 1 | 7797 | 54 | 144,4 | 6 | 0 | 1 | 5 | 2,0 |
Alle kamper
1 | FFI 1 | - | Skybert 1 | 1623 | - | 1416 | 4,0 | - | 0,0 | |
1 | Harper 1 | - | LHL Skedsmo 1 | 1741 | - | 1602 | 3,0 | - | 1,0 | |
1 | Bikuben | - | Tikkurila | 1543 | - | 1687 | 0,0 | - | 4,0 | |
1 | BMI Icopal 1 | - | Team 62+1 | 1346 | - | 1559 | 0,0 | - | 4,0 | |
1 | Flytoget | - | RPI | 1606 | - | 1461 | 3,0 | - | 1,0 | |
1 | Kongsberg Aviation | - | Leca Rælingen | 1533 | - | 1752 | 0,0 | - | 4,0 | |
2 | RPI | - | Harper 1 | 1312 | - | 1362 | 2,0 | - | 2,0 | |
2 | Team 62+1 | - | FFI 1 | 1527 | - | 1744 | 0,0 | - | 4,0 | |
2 | Tikkurila | - | Leca Rælingen | 1564 | - | 1581 | 1,0 | - | 3,0 | |
2 | Bikuben | - | BMI Icopal 1 | 1550 | - | 1210 | 4,0 | - | 0,0 | |
2 | Kongsberg Aviation | - | LHL Skedsmo 1 | 1534 | - | 1415 | 4,0 | - | 0,0 | |
2 | Skybert 1 | - | Flytoget | 1483 | - | 1530 | 2,0 | - | 2,0 | |
3 | BMI Icopal 1 | - | Tikkurila | 1444 | - | 1475 | 2,0 | - | 2,0 | |
3 | Harper 1 | - | Skybert 1 | 1686 | - | 1454 | 4,0 | - | 0,0 | |
3 | Leca Rælingen | - | LHL Skedsmo 1 | 1369 | - | 1481 | 1,0 | - | 3,0 | |
3 | FFI 1 | - | Bikuben | 1388 | - | 1616 | 0,0 | - | 4,0 | |
3 | Flytoget | - | Team 62+1 | 1498 | - | 1548 | 0,0 | - | 4,0 | |
3 | Kongsberg Aviation | - | RPI | 1649 | - | 1423 | 4,0 | - | 0,0 | |
4 | BMI Icopal 1 | - | FFI 1 | 1275 | - | 1555 | 0,0 | - | 4,0 | |
4 | RPI | - | Leca Rælingen | 1408 | - | 1401 | 3,0 | - | 1,0 | |
4 | Tikkurila | - | LHL Skedsmo 1 | 1557 | - | 1569 | 1,0 | - | 3,0 | |
4 | Bikuben | - | Flytoget | 1746 | - | 1453 | 4,0 | - | 0,0 | |
4 | Skybert 1 | - | Kongsberg Aviation | 1668 | - | 1664 | 3,0 | - | 1,0 | |
4 | Team 62+1 | - | Harper 1 | 1632 | - | 1600 | 3,0 | - | 1,0 | |
5 | FFI 1 | - | Tikkurila | 1476 | - | 1594 | 1,0 | - | 3,0 | |
5 | Flytoget | - | BMI Icopal 1 | 1310 | - | 1190 | 4,0 | - | 0,0 | |
5 | Leca Rælingen | - | Skybert 1 | 1410 | - | 1351 | 3,0 | - | 1,0 | |
5 | Harper 1 | - | Bikuben | 1527 | - | 1508 | 2,0 | - | 2,0 | |
5 | Kongsberg Aviation | - | Team 62+1 | utsatt til ti. 27.10 kl.1845 | ||||||
5 | LHL Skedsmo 1 | - | RPI | 1497 | - | 1278 | 4,0 | - | 0,0 | |
6 | BMI Icopal 1 | - | Harper 1 | 1332 | - | 1563 | 0,0 | - | 4,0 | |
6 | FFI 1 | - | Flytoget | 1551 | - | 1504 | 3,0 | - | 1,0 | |
6 | Tikkurila | - | RPI | 1491 | - | 1295 | 4,0 | - | 0,0 | |
6 | Bikuben | - | Kongsberg Aviation | 1649 | - | 1514 | 4,0 | - | 0,0 | |
6 | Skybert 1 | - | LHL Skedsmo 1 | 1407 | - | 1531 | 0,0 | - | 4,0 | |
6 | Team 62+1 | - | Leca Rælingen | 1563 | - | 1414 | 4,0 | - | 0,0 | |
7 | Flytoget | - | Tikkurila | ti. 10.11 kl.1700 | ||||||
7 | Kongsberg Aviation | - | BMI Icopal 1 | ti. 10.11 kl.1700 | ||||||
7 | LHL Skedsmo 1 | - | Team 62+1 | ti. 10.11 kl.1700 | ||||||
7 | Harper 1 | - | FFI 1 | ti. 10.11 kl.1845 | ||||||
7 | RPI | - | Skybert 1 | ti. 10.11 kl.1845 | ||||||
7 | Leca Rælingen | - | Bikuben | utsatt til to. 12.11 kl.1800 | ||||||
8 | BMI Icopal 1 | - | Leca Rælingen | ti. 24.11 kl.1700 | ||||||
8 | FFI 1 | - | Kongsberg Aviation | ti. 24.11 kl.1700 | ||||||
8 | Tikkurila | - | Skybert 1 | ti. 24.11 kl.1700 | ||||||
8 | Bikuben | - | LHL Skedsmo 1 | ti. 24.11 kl.1845 | ||||||
8 | Flytoget | - | Harper 1 | ti. 24.11 kl.1845 | ||||||
8 | Team 62+1 | - | RPI | ti. 24.11 kl.1845 | ||||||
9 | Leca Rælingen | - | FFI 1 | ti. 01.12 kl.1730 | ||||||
9 | LHL Skedsmo 1 | - | BMI Icopal 1 | ti. 01.12 kl.1730 | ||||||
9 | Harper 1 | - | Tikkurila | ti. 01.12 kl.1915 | ||||||
9 | Kongsberg Aviation | - | Flytoget | ti. 01.12 kl.1915 | ||||||
9 | RPI | - | Bikuben | ti. 01.12 kl.1915 | ||||||
9 | Skybert 1 | - | Team 62+1 | ti. 01.12 kl.1915 | ||||||
10 | FFI 1 | - | LHL Skedsmo 1 | ti. 08.12 kl.1700 | ||||||
10 | Flytoget | - | Leca Rælingen | ti. 08.12 kl.1700 | ||||||
10 | Tikkurila | - | Team 62+1 | ti. 08.12 kl.1700 | ||||||
10 | Bikuben | - | Skybert 1 | ti. 08.12 kl.1845 | ||||||
10 | BMI Icopal 1 | - | RPI | ti. 08.12 kl.1845 | ||||||
10 | Harper 1 | - | Kongsberg Aviation | ti. 08.12 kl.1845 | ||||||
11 | Leca Rælingen | - | Harper 1 | ti. 15.12 kl.1700 | ||||||
11 | LHL Skedsmo 1 | - | Flytoget | ti. 15.12 kl.1700 | ||||||
11 | RPI | - | FFI 1 | ti. 15.12 kl.1700 | ||||||
11 | Kongsberg Aviation | - | Tikkurila | ti. 15.12 kl.1845 | ||||||
11 | Skybert 1 | - | BMI Icopal 1 | ti. 15.12 kl.1845 | ||||||
11 | Team 62+1 | - | Bikuben | ti. 15.12 kl.1845 | ||||||
12 | RPI | - | Flytoget | ti. 05.01 kl.1730 | ||||||
12 | Skybert 1 | - | FFI 1 | ti. 05.01 kl.1730 | ||||||
12 | Team 62+1 | - | BMI Icopal 1 | ti. 05.01 kl.1730 | ||||||
12 | Leca Rælingen | - | Kongsberg Aviation | ti. 05.01 kl.1915 | ||||||
12 | LHL Skedsmo 1 | - | Harper 1 | ti. 05.01 kl.1915 | ||||||
12 | Tikkurila | - | Bikuben | ti. 05.01 kl.1915 | ||||||
13 | FFI 1 | - | Team 62+1 | ti. 12.01 kl.1700 | ||||||
13 | Flytoget | - | Skybert 1 | ti. 12.01 kl.1700 | ||||||
13 | Leca Rælingen | - | Tikkurila | ti. 12.01 kl.1700 | ||||||
13 | BMI Icopal 1 | - | Bikuben | ti. 12.01 kl.1845 | ||||||
13 | Harper 1 | - | RPI | ti. 12.01 kl.1845 | ||||||
13 | Kongsberg Aviation | - | LHL Skedsmo 1 | ti. 12.01 kl.1845 | ||||||
14 | RPI | - | Kongsberg Aviation | ti. 19.01 kl.1700 | ||||||
14 | Skybert 1 | - | Harper 1 | ti. 19.01 kl.1700 | ||||||
14 | Team 62+1 | - | Flytoget | ti. 19.01 kl.1700 | ||||||
14 | Bikuben | - | FFI 1 | ti. 19.01 kl.1845 | ||||||
14 | LHL Skedsmo 1 | - | Leca Rælingen | ti. 19.01 kl.1845 | ||||||
14 | Tikkurila | - | BMI Icopal 1 | ti. 19.01 kl.1845 | ||||||
15 | FFI 1 | - | BMI Icopal 1 | ti. 02.02 kl.1730 | ||||||
15 | Leca Rælingen | - | RPI | ti. 02.02 kl.1730 | ||||||
15 | LHL Skedsmo 1 | - | Tikkurila | ti. 02.02 kl.1730 | ||||||
15 | Flytoget | - | Bikuben | ti. 02.02 kl.1915 | ||||||
15 | Harper 1 | - | Team 62+1 | ti. 02.02 kl.1915 | ||||||
15 | Kongsberg Aviation | - | Skybert 1 | ti. 02.02 kl.1915 | ||||||
16 | BMI Icopal 1 | - | Flytoget | ti. 09.02 kl.1700 | ||||||
16 | Skybert 1 | - | Leca Rælingen | ti. 09.02 kl.1700 | ||||||
16 | Tikkurila | - | FFI 1 | ti. 09.02 kl.1700 | ||||||
16 | Bikuben | - | Harper 1 | ti. 09.02 kl.1845 | ||||||
16 | RPI | - | LHL Skedsmo 1 | ti. 09.02 kl.1845 | ||||||
16 | Team 62+1 | - | Kongsberg Aviation | ti. 09.02 kl.1845 | ||||||
17 | Flytoget | - | FFI 1 | ti. 16.02 kl.1700 | ||||||
17 | Leca Rælingen | - | Team 62+1 | ti. 16.02 kl.1700 | ||||||
17 | RPI | - | Tikkurila | ti. 16.02 kl.1700 | ||||||
17 | Harper 1 | - | BMI Icopal 1 | ti. 16.02 kl.1845 | ||||||
17 | Kongsberg Aviation | - | Bikuben | ti. 16.02 kl.1845 | ||||||
17 | LHL Skedsmo 1 | - | Skybert 1 | ti. 16.02 kl.1845 | ||||||
18 | BMI Icopal 1 | - | Kongsberg Aviation | ti. 02.03 kl.1730 | ||||||
18 | FFI 1 | - | Harper 1 | ti. 02.03 kl.1730 | ||||||
18 | Team 62+1 | - | LHL Skedsmo 1 | ti. 02.03 kl.1730 | ||||||
18 | Bikuben | - | Leca Rælingen | ti. 02.03 kl.1915 | ||||||
18 | Skybert 1 | - | RPI | ti. 02.03 kl.1915 | ||||||
18 | Tikkurila | - | Flytoget | ti. 02.03 kl.1915 | ||||||
19 | Kongsberg Aviation | - | FFI 1 | ti. 16.03 kl.1700 | ||||||
19 | Leca Rælingen | - | BMI Icopal 1 | ti. 16.03 kl.1700 | ||||||
19 | Skybert 1 | - | Tikkurila | ti. 16.03 kl.1700 | ||||||
19 | Harper 1 | - | Flytoget | ti. 16.03 kl.1845 | ||||||
19 | LHL Skedsmo 1 | - | Bikuben | ti. 16.03 kl.1845 | ||||||
19 | RPI | - | Team 62+1 | ti. 16.03 kl.1845 | ||||||
20 | BMI Icopal 1 | - | LHL Skedsmo 1 | ti. 23.03 kl.1700 | ||||||
20 | FFI 1 | - | Leca Rælingen | ti. 23.03 kl.1700 | ||||||
20 | Tikkurila | - | Harper 1 | ti. 23.03 kl.1700 | ||||||
20 | Bikuben | - | RPI | ti. 23.03 kl.1845 | ||||||
20 | Flytoget | - | Kongsberg Aviation | ti. 23.03 kl.1845 | ||||||
20 | Team 62+1 | - | Skybert 1 | ti. 23.03 kl.1845 | ||||||
21 | Kongsberg Aviation | - | Harper 1 | ti. 06.04 kl.1730 | ||||||
21 | RPI | - | BMI Icopal 1 | ti. 06.04 kl.1730 | ||||||
21 | Team 62+1 | - | Tikkurila | ti. 06.04 kl.1730 | ||||||
21 | Leca Rælingen | - | Flytoget | ti. 06.04 kl.1915 | ||||||
21 | LHL Skedsmo 1 | - | FFI 1 | ti. 06.04 kl.1915 | ||||||
21 | Skybert 1 | - | Bikuben | ti. 06.04 kl.1915 | ||||||
22 | FFI 1 | - | RPI | 0 | - | 0 | 2,0 | - | 2,0 | |
22 | Harper 1 | - | Leca Rælingen | ti. 13.04 kl.1700 | ||||||
22 | Tikkurila | - | Kongsberg Aviation | ti. 13.04 kl.1700 | ||||||
22 | Bikuben | - | Team 62+1 | ti. 13.04 kl.1845 | ||||||
22 | BMI Icopal 1 | - | Skybert 1 | ti. 13.04 kl.1845 | ||||||
22 | Flytoget | - | LHL Skedsmo 1 | ti. 13.04 kl.1845 |